Cienki złom cenny jak papier, ogromne spadki

Teraz mnie interesuje czy ci co zbierają złom nie relaksowo jak ja, tylko raczej tutaj sie opieram o tych którzy chcą i zarabiają pare groszy na "chleb" jak już w postaci płynnej czy stałej.
Ceny metali kolorowych spadają skokowo w dół po 5ciu miesięcznym konflikcie z Ukrainą.
W tym stal cienka w Czechach dorównała wartości papieru z gazet na skupach.
Teraz to sie opłaca nawet zbierać gazety zarówno jak stal cienką, blach, itd pod 1mm. Bo ceny w Czechach są za 3CZK/Kg.
Tak stało sie dnia 20.7.2022. Takie ogromne spadki cen stali. Nie czekałem tak masywnych spadków no i ciekawi mnie czy menele zaczną zbierać i papier w większej skali i oddawać go razem z cienkim złomem kupując obrotem za otrzymaną kase coś z procentami do gardła by wytrzymać kolejny alkoholowy dzień w opojeniu taniego winka zrobionego w muszli klozetowej.
Tutaj umieszczam Wam odcinek w którym ceny złomu atakowały kwote 1PLN/Kg w przeliczeniu 6CZK/Kg to były piękne czasy dla zbieraczy, teraz ceny dwukrotnie spadły za stal w jakomkolwiek formacie. 

Czy ceny złomu stalowego będą jeszcze kiedyś tak wysoko i co z biednymi menelami i ludziami którzy dorabiają sobie na złomie? czy bedzie zbieranie złomu jeszcze opłacalne? Ja zawsze zbierałem złom od dziecka i jakoś mnie to nie irytuje, jak jest cena na skupach złomu niska to czasami warto miesiąc lub dwa poczekać na podwyższenie cen.
Ja zawsze zbierałem zlom z hobby i pasji i bede zbierał teraz i magazynował tylko zlom stalowy dla metali kolorowych nie ma problemu magazynować, a stal troche juz wiecej miejsca zajmie ale co to dla mnie wyzwanie poczekać na wyższe ceny za skupach czemu nie poczekać chwilke niż zaraz oddawać złom za pare groszy bo wiadomo paliwo wytrzeliło w góre i nie chce spadać aktualna cena za litr 95 waha sie ok. 7,35PLN/Litr i jechać z 100 kg złomu sie na skup po prostu nie opłaca.
Takie moje rozmyślanie.
Mam nadzieje ze sie wpis spodobał i zapraszam wszystkich na mój hobby kanał o znajdywaniu różnych elektrośmieci i odzyskiwaniu darmowych metali kolorowych na Youtube kanał TECHNICUS CHANNEL & ZŁOM gdzie można spostrzec spore odcinki wydobywania metali kolorowych z różnych znalezionych zazwyczaj zepsutych sprzętów elektrycznych.
wasz przyjaciel z Czech który umie jak po polsku (ślónsku) tak po czesku.

Popularne posty z tego bloga

Aktualny stan Metali w magazynie + Sprzedane Kg metali kolorowych

Myślisz że oszczędzisz w sklepie na promocji?