Czy da się zarobić na złomie? Przekonaj się sam!

Cześć, ogólnie zawsze mnie interesował temat zarobku od dziecka i legalne pozyskiwanie "wolnych" pieniędzy.

Nawet jak sie miało nawet 12 lat lub mniej.

Co ostatecznie prowadzę już 20 lat jako hobby i w wolnym czasie sobie nieźle dorabiam.

No i chciał bym wam przedstawić możliwość legalnego zbierania zlomu który leży wszędzie wokół nas i wystarczy sie tylko schylić podnieść i sprzedać na jakimkolwiek skupie metali. 

Nie chodzi tylko o zlom żelazny lecz i metale kolorowe które są sporo cenione na złomowiskach jak m.in. Miedź, Aluminium, Mosiądz, Ołów, Stal, Stal nierdzewna, 

Te metale leżą wszędzie wokół nas i wystarczy wyjść kawałek z domu by ich znaleźć.

Oczywiście w pierwszym rzędzie trzeba sobie załatwić wszystkie pozwolenia ogólnie magazynowaniu odpadów, odbierania złomu, demontażu zużytych sprzętów elektronicznych i dalszych ważnych rzeczy. Które posiadam by legalnie demontować.

Ogólnie na złomie sie da solidnie zarobić jak ma sie "swoje miejsca" i wiedzieć gdzie szukać.

 Zawsze mnie od dziecka interesowała elektronika lecz zawodowo sie im nie stałem.

Mowa tu o miejscach gdzie szukać *wolne pieniądze" na wystawkach wielkogabarytowych, na wsi, u sąsiadów i wszędzie dookoła. Ostatnim razem zauważyłem duże mnóstwo elektroodpadów które sie wyrzuca, i z tego powodu zalożyłem kanal na YouTubie pod nazwą TECHNICUS CHANNEL& ZŁOM 


Kanał ten wam przedstawi jak zupełnie za darmo bez żadnych inwestycji zarobić parę zlotych a to nie parę zlotych lecz w setkach zlotych miesięcznie.

Tak słyszycie dobrze.

Ja zalożyłem kanał na YT dlatego by wszystkim pokazal i uczył jak da sie zarobić na starych niepotrzebnych i wyrzuconych przez ludzi śmieciach i odpadach elektronicznych.

I by każdy jak już dziecko, dorosły, lub człowiek w pensji mógł zobaczyć jak da się zarabiać na złomie.


Więc z tego powodu zapraszam was na mój kanał youtubowy o tematyce złomowej, odzysku metali kolorowych i pieniądzach z nich. 

Ostatnia moja wypłata za ostatniego półtora roku takiej czynności 1.6 2021 wyniosła 1470 PLN za zyskane za darmo metale kolorowe. Nie wierzysz? Zobacz moje filmy z uzbieranymi czystymi metalami czystych kolorowych film i uwierzysz. Sprzedaż metali kolorowych rok 2021: Sprzedaż metali kolorowych rok 2022:

Głównie prowadzę temat recyklingowy i demontażowy oraz segreguje i wydobywam z różnych sprzętów różnymi "technikami" by sie nie namęczyć. 

Jeżeli masz ochotę chociaż tylko zerknąć to zapraszam serdecznie. 

Link znajduje się tutaj:

youtube.com/technicuschannel 

Mam nadzieje że wątek pomoże potrzebnym którzy szukają inspiracje fajnego zarobku nie wiedząc o tym. Zobaczycie również poszukiwania różnych sprzętów, zbieranie puszek aluminiowych i odzysk miedzi,aluminium,mosiądzu i dalszych metali oraz pokwitowania zarobku ze zlomowisk jak za stal tak za metale kolorowe.

Życzę Wam wszystkim przyjemnego dnia. TECHNICUS Channel & złom - odzysk metali kolorowych


Popularne posty z tego bloga

Aktualny stan Metali w magazynie + Sprzedane Kg metali kolorowych

Cienki złom cenny jak papier, ogromne spadki

Myślisz że oszczędzisz w sklepie na promocji?