Jak sobie przyrobić by sie nie narobić? 4 opcje

 Oj tak czytacie dobrze! Ale przecież bez roboty nie ma kokoszy powiecie sobie, hmm ciekawy temat!

No od razu powiem wam wprost nie będę tutaj propagował jakieś klikające linki czy też mniej skuteczne zarobki, ale jako dorobek nawet od dziecka już można sobie parę stów zarobić jeżeli owszem człowiek jest cierpliwy.

Ostatnim czasem zauważyłem że młodzież bardzo często wysiaduje na komputerach, laptopach i youtubach. 

Z tej okazji jak jeszcze byłem dzieckiem ok. wieku 12,13lat to szukałem jakiegoś ciekawego zarobku na necie by te godziny spędzone przy komputerze spłaciły chociaż rachunek za miesięczny internet no i... udało się!

Nie będę wam wkręcał mega gigantycznych zarobków i ślubował niebieskie z nieba, każdy wie że tak to nie funkcjonuje, no chyba na niektórych szczęściarzy którzy mają dobre pomysły na filmy lub są zaawansowani w grach typu minecraft itd. ale o tych tematach filmów i twórczości tutaj trochę później.

Najpierw poczytajcie moje początki zarabiania od 12tego roku życia.

👉Jako pierwsza możliwość zarobku to przyszła mi do głowy reklama kliknij i zarób. To znaczy zalogujesz sie na daną stronę mając dowolny wiek i klikasz w reklamy zazwyczaj bywały cztery o wartości 0,01USD za każdych 24 godzin , mówicie sobie co to jest? Ale tak to tylko początki ta strona nazywała sie NEOBUX.COM ale niestety na dużą czasochłonność po pół roku z tym zarabianiem skończyłem po prostu nie miało to dla mnie sensu. Parę ludzi pod siebie zyskałem ale bardzo powolutku szły zarobki w góre. Zarobiłem okolo 15USD i koniec tak po prostu było dla mnie bardzo mało. Ale i tak w wieku 12 letniego smarkacza każda kasa cieszyła.

👉Jako druga możliwość zarobku była bardzo ciekawa oferta reklamy na stronach internetowych. Po prostu wewalałeś kod i po każdym kliknięciu na link na mojej stronie internetowej (miałem stronę z filmami online - RODZINKA SIMPSONOWYCH - amerykański serial THE SIMPSONS). No jak domyślacie sie miałem prawa autorskie? Niestety nie miałem. Ale najpierw do zarobków. Niestety w tej stronie nie bylo możliwe użycia kodu na reklamy bannerowe od google adsense ponieważ miałem filmy trzecich stron. I nie była możliwość włożenia tego kodu, bo od razu blokowane były reklamy i nie były one wyświetlane. Jako druga możliwość była właśnie ta możliwość włożyć specjalny kod na strony internetowe na które po każdym kliknięciu pojawiła się widzom krótka reklama która po 5 sekundach znikała i tak zaczęło się trochę większe zarabianie.Mowa tu o stronie http://join-shortest.com/ref/b1c68be695 taki kod o dziwo działał, oczywiście byłem świadomy tego że za jakiś czas gigant google sie skapnie na nieposiadanie praw do filmów ale mając swoją legalną stronę da sie na tym trochę przyrobić pieniędzy na dłuższy okres czasu. Moja strona z serialami miała w ciągu dwóch lat 500 000 wyświetleń i zarobki były następujące: za jeden rok od włożenia kodu na strony zarobek był 56 USD, za drugi rok byl zarobek już 87USD... To niezły wynik że mając tylko 13 lat zarobiło się 56 USD wypłacane na paypal. niestety po trzóch latach usunięto mi całą stronę internetową z tym serialem i byl koniec z fajnymi dochodami z internetu. Ale jak mówię mając swoje strony ze swoim contentem lub ciekawym tematem da sie nieźle zarobić plus w dodatku możesz implementować kod na adsense do reklam na swojej stronie i to dodatkowe źródło dochodów.

👉Jako trzecia możliwość jest zarabianie na affillate stronach. Co to takiego? Po prostu logujesz sie na danej stronie, zazwyczaj jakimś sklepie wklejasz link i czekasz aż ktoś z tego linku coś kupi na e-shopu, a ciebie idą jakieś procenty ze sprzedaży danego produktu. Wygląda prosto tak? Bo i jest to proste, jak takich sklepów znam chyba 10 ale tylko w dwóch sobie działam. Mowa tutaj o jednej stronie na której kupuje sie wczasy all inclusive itp. Po prostu 5% ze sprzedaży szło do mnie teraz jakoś nie mam czasu propagować te linki ale  w czasach kiedy rodzina sie wczasowała i wszyscy jechali na wczasy dodatkowych 460 PLN w kieszeni było w 13 latach bardzo fajne. 

Druga możliwość zarabiania z affillate programów jest nam chyba wszystkim znany portal aliexpress. Link do tej strony tutaj: https://s.click.aliexpress.com/e/_Ar0Shc kiedy klikniesz w link,lub skopiujesz i włożysz w przeglądarkę to wyskoczy na ciebie miliony produktów z chin, na dolnej części tej strony jest mały link affillate czy coś podobnego. I jeżeli masz aktywne konto na aliexpress to możesz swobodnie sobie taki link wygenerować po rejestracji w affillate sieci. I nawet jak sam do siebie coś potrzebujesz zakupić to jakieś procenty z kasy ok. 3-9% którą zapłaciłeś za jakiś ich produkt (po prostu coś kupiłeś) to kasa idzie na konto na twoim koncie na affillate stronie. Po osiągnięciu bilansu około 16 usd - uwaga 15 usd odliczają ci za transakcje więc lepiej nazbierać i trochę być cierpliwy. Ja za chyba 2 lata wypłaciłem sobie 342USD. I na koncie u nich mam dalszych 59 USD. Wypłata owych 342USD była w marcu 20020 roku. A to jest bardzo ładna kwota nawet nie wychodząc z domu. Po prostu przeklikasz sie przez link utworzony przez siebie , lub powiesz kolegowi by kliknął na dany link i pieniążki powolutku przybywają. Bez jednego kroku wychodzenia z domu.

👉Czwartą opcją jest twórczość ciekawych humornych, gamingowych, instruktażowych filmów na portal YouTube. Mówisz sobie nie bede z siebie robił pajaca pokazując twarz.. nie trzeba to koniecznie robić o ile sie wstydzisz lub nie chcesz. Ja ogólnie prowadzę kanał na youtubie o temacie recyklingowym i odzyskuje metale kolorowe link do niego tutaj: https://youtube.com/technicuschannel - jeżeli kliknąłeś na mój link od razu powiesz tylko 4000subów ma gościu i morde wyrywa... Ale dlaczego nie spróbować sobie trochę dorobić takim stylem? Mówisz sobie no ale żeby zarabiać na YouTubie trzeba mieć 4000 godzin oglądania od widzów i 1000 subskrybentów. Otóż czasami wygląda że to osiągnięcie wymarzonych 1K subów jest z początku nie osiągalne i jako początkujący twórca po np. po dwóch miesiącach sie na to po prostu wykichasz i stwierdzisz że nie ma to ceny bo za dwa miesiące przybyło ci 8 subów i 230 wyświetleń twoich filmów, youtuba o tym doskonale wie i dlatego wstawiło takie limity. Głównym tematem jest CIERPLIWOŚĆ, mnie samemu sie też wydawało że owych 1000  subów osiągnę chyba za sto lat. Ale udalo sie i całkiem szybko za dwa lata mej amatorskiej twórczości w dziedzinie recyklingu i odzysku metali kolorowych zyskałem owy pierwszy cel-monetyzacje, ale raczej nie robię filmy dla zarobku na youtubie, raczej dla tego że nawet na youtubie można napotkać podobnych ludzi z podobnym zboczeniem jak u mnie - recyklingiem w wolnym czasie, i to właśnie jest piękne jak można pogadać z fajnymi ludźmi o podobnym temacie zapytać lub dać komuś jakieś rady co i jak robić jak do owej rzeczy przystąpić inaczej by sie nie namęczyć i czasami coś nowego od innych sie nauczyć. I to mnie bardzo wspiera jeżeli ktoś o coś zapyta,pochwali lub tylko pozdrowi pod filmem. Nie będę tutaj pisał o zarobkach na youtubie bo to nie wypada i nawet jest zabronione wstawiać jakiekolwiek posty lub teksty o cyfrach pieniędzy na youtubie. Oczywiście ty możesz dobie jako zaczynający twórca filmów na youtuba masz miliony możliwości i tematów, oczywiście jak to bywa pojawiają sie trolle, hejterzy i inni nieciekawi ludzie w komentarzach komentują oni co robisz jak robisz że robisz to tak i tak casami i bluzgają itd. Także ludzie z twojej okolicy mogą cie rozpoznać i śmiać sie ale bądź honorowy o ile z siebie nie lubisz robić pajaca na necie to kręć solidne filmy o dobrych tematach, lub grach-tam twój głos nikt nie słyszy ani twarz. Tak też hejterów w komentarzach mam ale na szczęście nie często, ale pamiętaj to twój kanał na youtubie i ty nim zarządzasz co w nim będzie i nikt nie może to zmienić jakimś komentarzem. Przyznam sie jeszcze do jednej rzeczy w branży recyklingowej i YouTuba - chyba 7 ludzi od założenia kanału tak inspirowałem czasami po przemówieniu i przekonaniu czemu nie spróbują, to założyli sobie kanały wg. mojego kanału o podobnym temacie jak ja - recyklingowym. O ile się tekst z zarobkami podobał i wytrwałeś do końca zapraszam cię do zasubskrybowania mojego kanału na YouTube pod nazwą TECHNICUS CHANNEL & SCRAP i tam możesz zobaczyć moje działania w branży garażowej, rozbiórkowej i różnych technik demontażu, pamiętaj zależy tylko na ciebie jak spędzisz swój czas czy siedzeniem przy piwie na kanapie przed telewizorem czy chcesz poszerzyć swoją wiedzę i zyskać fajnych przyjaciół na necie pozdrawiam Wasz TECHNICUS - DORADCA W DEMONTAŻU



Popularne posty z tego bloga

Aktualny stan Metali w magazynie + Sprzedane Kg metali kolorowych

Cienki złom cenny jak papier, ogromne spadki

Myślisz że oszczędzisz w sklepie na promocji?